Helsingin kaupunginosat Helka ry HelsinginSeutu-portaali Helsingin kaupunki
YTV Reittiopas Kaupunginkirjastot
Siirry alas Vastaa viestiin
Aihe: Vs:Roihuvuoriseuran jäsenmaksu?
EM 6.3.2010 8:18
Minulle tuli tällä viikolla postia seuralta ja siinä oli maininta, että liitteenä olisi myös jäsenmaksu. Erillistä laskua ei kuitenkaan kuoressa ollut. Onko jäänyt kaikilta pois?
Tilinumero ja summa oli kyllä mainittu kirjeessä, mutta huomaavatkohan/muistavatkohan kaikki maksaa ilman varsinaista laskua?

Tai sitten minä olin vain poikkeus...

Reply Quote
Veijo Lehto 10.3.2010 11:13
Valitettavasti lomake oli jäänyt pois postituksen yhteydessä. Jäsenmaksun voi maksaa kirjeessä olevilla tiedoilla.

Reply Quote
Henriikka Oksman 16.3.2010 20:22
Hei,

lisäksi, Roihuvuori-seura tiedottaa jäsenilleen omista tapahtumistaan (kuten esimerkiksi asukasillat ja kyläjuhla) myös sähköpostitse. Mikäli olet jäsen ja haluaisit saada tietoja sähköpostitse, etkä ole niitä vielä saanut, voit ilmoittaa osoitteesi vasemman laidan "ota yhteyttä"-linkin kautta.

Reply Quote
JA 17.3.2010 15:54
Laittakaahan tännekin vielä se tilinumero ja summa, ehkä jopa tuohon etusivulle jos ja kun muillekin on käynyt niin ettei se kirje juuri nyt löydy paperipinoista.

Viitenumeroa kai ei sitten ole käytössä kun maksulomakkeitakaan ei le, siis haluatteko myös viestinkenttään jonkun täsmennetyn tiedon?

Reply Quote
EM 20.3.2010 10:52
Tilinumero: 129050-12662
summa: 10€
Tiedonnannot/viesti: oma nimesi, osoitteesi, puh.nrosi sekä mahdollinen @-osoite.

Reply Quote
Siirry ylös Vastaa viestiin