Helsingin kaupunginosat Helka ry HelsinginSeutu-portaali Helsingin kaupunki
YTV Reittiopas Kaupunginkirjastot
Siirry alas Vastaa viestiin
Aihe: Vs:Kyläjuhlat!!!
Lauri 12.8.2009 16:03
Kyläjuhlien ohjelma näyttää todella mainiolta. Tapahtuuko tämä Roihuvuoressa!!!! En voi uskoa!!!!

Reply Quote
Aurora Borin 14.8.2009 18:47
Kyläjuhlien ohjelma näyttää tosi laajalta. Vaikka olen ollut mukana järjestelyissä, olin myöskin todella yllättynyt lehdestä ynnä muusta. Toivottavasti sää suosii tapahtumaa.

Reply Quote
Kaisa 14.8.2009 19:20
Ja lehti on tosi hieno! Kiitokset tekijöille.

Reply Quote
Roihikka kiinnostaa 15.8.2009 15:57
Noukin tänään Roihuvuoren kesäjuhlien lehden Megahertsin telineestä. Tässähän on hyvä meininki. Järjestäjäporukalle erityinen kiitos! Ilahduttavaa, että alueesta pidetään huolta. Osallistun.

Reply Quote
kyläjuhlaan ihastunut 2.2.2010 14:02
Joko tiedetään onko ensi kesänä kyläjuhla? Ajattelin kutsua serkut muualta Suomesta vierailulle tänne kyläjuhlapäivänä.Viime hetkellä kutsua ei voi lähettää.

Reply Quote
Karski 7.2.2010 22:28
Onko kyläjuhlille jonkinlaista järjestelytoimikuntaa tms.? Nöyrin toiveeni olisi ettei tänä vuonna juhlat osuisi taiteiden yön kanssa samaan päivään, niin moni mukava tilaisuus meni ikävästi päällekkäin...

Reply Quote
Tietääkseni 8.2.2010 12:13
Kyläjuhlat on kaiketi tulossa (näin olen kuullut) ensi elokuussakin ja kyllä samana iltana kuin Taiteiden yö (onkohan se nyt sitten 27.8.?). Ihan alkuperäinen ideahan oli järjestään alueellista Taiteiden yön tarjontaa ettei esim lapsiperheiden tarvitse lähteä tapahtumien perässä muualle. Vaikka päällekkäisyyttä toki syntyy niin se on perusteltua sikälikin että muu ajankohta voisi meidän hyvällä ohjelmallamme pikkuhiljaa paisuttaa kylätapahtuman liian isoksikin...
Tapatumaa kaiketi ideoi Roihuvuori seuran hallitus joka varmaan täällä tiedottaa myös suunnittelun etenemisestä.

Reply Quote
Siirry ylös Vastaa viestiin